Säljande stil i världsklass

Utbildningen riktar sig till alla som har någon form av kundkontakt, t.ex. receptionist, ordermottagare och servicepersonal. Alla på företaget kan öka försäljningen och anseendet genom att möta kunden med säljande stil i världsklass.

Denna kurs erbjuder vi enbart som företagsanpassad! 

Skicka in din offertförfrågan redan idag!


Vi lär dig vad som krävs för att leverera service och bemötande i världsklass!

Vi ger dig redskapen för att ta vara på de mest inbjudande och utvecklande tillfällena och dessutom att bemästra de besvärliga situationer du möter i ditt dagliga arbete. Vi ger dig den inre karta och kompass du behöver för att finna sinnesro i din roll som företagets främsta led mot era kunder.

2 dagar – SEK / deltagare
Priset inkluderar kursplats, affärslunch, fika, kursmaterial med övningar.

Boka nu och betala senare

Stockholm

Västra Järnvägsgatan 3, vid Stockholms centralstation

Inga tillgängliga datum för den valda kursen

Du följer en livesändning från vår klassrumskurs från valfri plats.
Du ser, hör och kan ställa frågor till utbildaren. Du ser även föreläsarens datorskärm.

Så här fungerar Live Stream / Zoom

2 dagar – SEK / deltagare
Du deltar från din dator som har internetuppkoppling och ljud.
Boka nu och betala senare

Live Stream

Anslut smidigt via Zoom

Inga tillgängliga datum för den valda kursen

Denna kurs erbjuder vi enbart som företagsanpassad! 

Skicka in din offertförfrågan redan idag!


Vi lär dig vad som krävs för att leverera service och bemötande i världsklass!

Vi ger dig redskapen för att ta vara på de mest inbjudande och utvecklande tillfällena och dessutom att bemästra de besvärliga situationer du möter i ditt dagliga arbete. Vi ger dig den inre karta och kompass du behöver för att finna sinnesro i din roll som företagets främsta led mot era kunder.

2 dagar – SEK / deltagare
Priset inkluderar kursplats, affärslunch, fika, kursmaterial med övningar.

Boka nu och betala senare

Göteborg

Johan på Gårdas gata 5A i centrala Göteborg

Inga tillgängliga datum för den valda kursen

Denna kurs erbjuder vi enbart som företagsanpassad! 

Skicka in din offertförfrågan redan idag!


Vi lär dig vad som krävs för att leverera service och bemötande i världsklass!

Vi ger dig redskapen för att ta vara på de mest inbjudande och utvecklande tillfällena och dessutom att bemästra de besvärliga situationer du möter i ditt dagliga arbete. Vi ger dig den inre karta och kompass du behöver för att finna sinnesro i din roll som företagets främsta led mot era kunder.

2 dagar – SEK / deltagare
Priset inkluderar kursplats, affärslunch, fika, kursmaterial med övningar.

Boka nu och betala senare

Malmö

Engelbrektsgatan 16 i centrala Malmö

Inga tillgängliga datum för den valda kursen

Denna kurs erbjuder vi enbart som företagsanpassad! 

Skicka in din offertförfrågan redan idag!


Vi lär dig vad som krävs för att leverera service och bemötande i världsklass!

Vi ger dig redskapen för att ta vara på de mest inbjudande och utvecklande tillfällena och dessutom att bemästra de besvärliga situationer du möter i ditt dagliga arbete. Vi ger dig den inre karta och kompass du behöver för att finna sinnesro i din roll som företagets främsta led mot era kunder.

2 dagar –

8 450 SEK exkl. moms

Priset inkluderar kursplats, affärslunch, fika, kursmaterial med övningar.

Aktuella datum:

Inga tillgängliga datum för den valda kursen

Innehåll – Säljande stil i världsklass

Ge dig själv en chans – Jobba med din självbild

I serviceyrken är det viktigt att utstråla intresse och engagemang så väl som självförtroende och lugn, allt beroende på situationen. Här får du kunskap om att finna rätt stil för att kunna bli företagets ambassadör inför kunderna. Du får också veta hur du antingen tillfredsställer en befintlig önskan, löser ett problem eller skapar ett helt nytt och spännande behov.

Du kan bli mycket medveten

I alla kontakter med människor har du en chans att ge ett skickligt bemötande genom att leverera god service, vare sig du är medveten om det eller ej och oavsett om det gäller en kund, leverantör, kollega, familjen eller privata vänner. När du blivit fullt medveten om detta blir alla "besvärliga situationer" något utmanande som aktiverar och sporrar dig.

Den här kursen passar dig!

För alla som har någon form av kundkontakt, t.ex. receptionist, ordermottagare och servicepersonal ute hos kund eller för dig som är eller vill bli säljare. Alla på företaget kan öka försäljningen och anseende genom att möta kunden med en säljande stil i världsklass, och genom att ha grundläggande kunskap i försäljning.

Vilken kurs passar sedan?

Fler utbildningar som kan hjälpa dig i din kommunikation eller försäljning:
Relationsskapande försäljning och Bli effektiv med rätt kommunikation.

Kursens innehåll

  • Vad innebär säljande stil i världsklass?
  • Representera ditt företag
  • Vilka egenskaper du bör vidareutveckla
  • Självinsikt
  • Olika personlighetstyper och beteenden
  • Att arbeta med service i främsta ledet
  • Serviceyrkets betydelse
  • Hur din insats påverkar resultatet
  • Dra nytta av kollegornas kunnande
  • Hur du prioriterar och lägger upp ditt arbete
  • Att tänka på när du träffar kunder
  • Att möta kunden utan att bemöta
  • Att göra en Reklamation till en Reklam-Aktion!
  • Hur du håller motivationen uppe
  • Telefonen som arbetsredskap

Kursintyg

Efter genomförd utbildning erhåller du ett diplom.

Vad säger våra kunder om vår kurs Säljande stil i värlsklass?

Snittbetyg av våra kursdeltagare 5,43 / 6,0


"Utbildaren imponerade verkligen och med skicklighet gav han oss byggstenarna för en ökad försäljning, tydligare ledarskap och ökat såväl resultat som välmående."
Läs mer här!

 
Nathalie Karst
ÅJ Distribution

Gratis kurskatalog

I vår kurskatalog kan du läsa om våra 300 kurstillfällen, fördelade på 50 olika kursämnen.

Vi erbjuder datakurser och affärskurser i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi har något för alla!